Regulamin

Regulamin platformy kodi.abstore.pl

Platforma zakupowa B2B oparta o domenę www.kodi.abstore.pl służy wyłącznie do sprzedaży dla podmiotów gospodarczych (przedsiębiorstw) oraz instytucji.
Wszystkie transakcje związane są z wystawieniem faktury.

Słownik pojęć

Platforma Internetowa - Platforma dostępna na stronie www.kodi.abstore.pl .
Sprzedający - właściciel platformy www.kodi.abstore.pl, którym jest: Firma Handlowa KODI Halina Nowaczyńska Roman Nowaczyński Spółka Jawna prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem 0000085638

NIP71-01-59-623, REGON 430297636
Klient- korzystający z platformy kodi.abstore.pl
Koszyk - narzędzie Platformy umożliwiające zamówienie towarów ze sprecyzowaniem ich ilości, zawierające ceny zamawianych produktów, podsumowujące wartość zamówienia, umożliwiające dokonywanie zmian w zamówieniu (zmiana ilości, dodawanie i odejmowanie produktów).
Newsletter - gazetka elektroniczna przesyłana przez Sprzedającego w której mogą być zamieszczane m.in. informacje na temat oferty, promocji,nowości, konkursów itp.

§ 1. Warunki realizacji zamówienia

  1. Zamówienia na Platformie www.kodi.lublin.pl mogą składać Klienci, którzy założyli indywidualne konto na Platformie www.kodi.abstore.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienckim oraz klienci nie posiadający konta klienta na Platformie www.kodi.abstore.pl. W drugim przypadku w procesie akceptacji zamówienia Klienci ci zobowiązani są do podania swoich danych teleadresowych. Opisy towarów umieszczonych na Platformie oraz ich cennik nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu kodeksu cywilnego

  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. Sprzedający zastrzega sobie prawo dokonywania przerw w działaniu Platformy Internetowej związanych z koniecznymi pracami serwisowymi lub przyczynami leżącymi poza Sprzedającym.

  3. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysłania zamówienia.

  4. Przesyłając zamówienie za pośrednictwem Platformy www.kodi.abstore.pl Klient składa Sprzedającemu ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów, a w przypadku jej przyjęcia przez Sprzedającego zobowiązuje się do ich odbioru oraz zapłaty ceny, chyba że nastąpiła sytuacja opisana w § 2 pkt. 4. Sprzedający przyjmuje ofertę Klienta poprzez potwierdzenie przyjęcia zamówienia w formie elektronicznej.

  5. Zamówienie jest realizowane na wskazany przez Klienta adres dostawy.

  6. Zamówienie jest wysyłane w ciągu 48 godzin w dni robocze, pod warunkiem dostępności produktu na magazynie Sprzedającego. W przeciwnym przypadku Klient zostanie poinformowany o planowanym terminie wysyłki Zamówienia na zasadach wskazanych w §3.

  7. Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedającego. Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 3 dni roboczych od dnia ich złożenia nie będą realizowane. Po tym okresie umowa ulega automatycznemu rozwiązaniu.

  8. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub dostawę opóźnioną z przyczyn zależnych od Klienta, na przykład w razie błędów lub niedokładności w podaniu adresów lub innych danych identyfikacyjnych.

  9. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy z powodu siły wyższej, niezawinionych trudności transportowych lub z przyczyn, za które odpowiadają firmy kurierskie.

§ 2. Zmiany w zamówieniu wysłanym

  1. Klient może dokonać zmian w złożonym już zamówieniu pod warunkiem, iż nie zostało ono jeszcze zrealizowane przez Sprzedającego i nie została wystawiona faktura VAT na zamówiony towar. Informacje o stanie realizacji zamówienia oraz o wystawieniu faktury Klient może uzyskać w każdym czasie po zalogowaniu się na Platformie www.kodi.abstore.pl

  2. Zmiany zamówienia można dokonać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

  3. Zmiana może dotyczyć całości lub części zamówienia.

  4. Klient może wycofać złożone zamówienie wysyłając e-mail na adres b2b@kodi.lublin.pl lub biuro@kodi.lublin.pl pod warunkiem, że nie zostało ono już zrealizowane i do niego wysłane.


 

§ 3. Dostępność towarów

  1. Informacja o dostępności towaru na Platformie www.kodi.lublin.pl oraz o jego aktualnej dostępności nie oznacza natychmiastowej możliwości realizacji zamówienia.

  2. Po zalogowaniu się na Platformie www.kodi.lublin.pl Klient otrzymuje orientacyjną informację o dostępności towarów. W przypadku złożenia przez Klienta zamówienia na niedostępny produkt Sprzedający kontaktuje się z Klientem drogą mailową lub telefonicznie i przekazuje informację o możliwym terminie realizacji zamówienia. Może odstąpić od umowy sprzedaży, zaproponować zmianę zamówienia i zawarcie nowej umowy sprzedaży. W przypadku niezaakceptowania przez Klienta żadnej z propozycji zamówienie uznaje się za ostatecznie anulowane, bez prawa do roszczeń z tego tytułu.

§ 4. Ceny towarów

  1. Ceny towarów dostępnych są na Platformie www.kodi.abstore.pl są cenami netto i nie zawierają podatku VAT.

  2. Ceny podawane są w złotych polskich.

  3. Ceną wiążącą jest cena towaru podana na Platformie www.kodi.abstore.pl w chwili składania zamówienia przez Klienta.

  4. Platforma zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Platformy, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Platformy bądź wprowadzania w nich zmian.

§ 5. Płatności

  1. Jeżeli Klient nie posiada indywidualnie ustalonych warunków formę płatności stanowi przedpłata w formie przelewu bankowego.

§ 6. Warunki dostawy

  1. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, chyba, że umowa między Sprzedającym a Klientem stanowi inaczej. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.

  2. Przesyłki dostarcza Sprzedający (w obrębie Lublina) lub firma kurierska (poza Lublinem). Nabywca podczas składania zamówienia może wybrać tzw. "Odbiór osobisty" i odebrać zamówione produkty bezpośrednio w siedzibie Sprzedawcy.

  3. Możliwa jest dostawa przez Sprzedającego w określone dni tygodnia wg tras kierowców, szczegółowe dane znajdują się na stronie www.kodi.abstore.pl

  4. Koszty dostawy oraz możliwe opcje transportu każdorazowo podawane są w Koszyku.

§ 7. Reklamacje

  1. Przy odbiorze towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności ilości oraz rodzaju towaru z zamówieniem, jak również do sprawdzenia stanu przesyłki, a zwłaszcza jej opakowania. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń Klient jest zobowiązany przy dostawie zgłosić te zastrzeżenia, pod rygorem przyjęcia, że zamówienie zostało zrealizowane prawidłowo.

  2. W przypadku stwierdzenia wad jakości towaru Klient zobowiązany jest niezwłocznie złożyć reklamację telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta tel. 815344269 lub wypełniając formularz reklamacyjny i przesyłając go pocztą e-mail.

  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, po skontaktowaniu się z Biurem Obsługi Klienta, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres Platformy Firma Handlowa KODI Halina Nowaczyńska Roman Nowaczyński Spółka Jawna 20-150 Lublin ul. Mariana Rapackiego 25 .

  4. Platforma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Platforma zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

  5. Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych od odbioru towaru ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej załatwienia.

  6. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany po uzgodnieniu z Klientem:

    1. dokona naprawy towaru,

    2. obniży cenę reklamowanego towaru, albo

    3. zwróci cenę towaru.

  7. Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:

    1. posiada wady fabryczne;

    2. został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu;

    3. jest niezgodny ze złożonym przez klienta zamówieniem

    7.W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta - w tym wypadku Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamacyjnej.

    8.Wyłącza się rękojmię za wady jakości towaru.

    § 8. Informacje Sprzedającego

  8. Sprzedający, mając na względzie interes Klienta, informuje, że korzystanie z usług drogą elektroniczną wiąże się z ryzykiem narażenia Klienta na działanie podmiotów trzecich, które poprzez bezprawne działania - zwłaszcza wirusy komputerowe oraz oprogramowanie szpiegujące - mogą próbować uzyskać w ten sposób bezprawną korzyść lub wyrządzić szkodę Klientowi. Z tej przyczyny zaleca się korzystanie ze specjalistycznych programów komputerowych chroniących przed bezprawnymi atakami osób nieuprawnionych, oraz systematyczne aktualizowania bazy danych tych programów.

     

    § 9. Newsletter

  9. Klient będzie miał możliwość otrzymywania newslettera, w którym Sprzedający będzie informował m.in. o najnowszych towarach w swej ofercie, aktualnych promocjach, wyprzedażach, itp.

  10. Newsletter będzie wysyłany tylko do osób, które wyraziły chęć jego otrzymywania, z uwzględnieniem odrębnych przepisów w tej mierze.

  11. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania newslettera.

    § 10. Dane osobowe

  12. Szczegółowe informacje na temat sposobu przetwarzania danych osobowych przez Sprzedającego znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sklepu

    https://kodi.abstore.pl/polityka-prywatnosci,55,pl.html 

     

    § 11. Postanowienia końcowe

  13. Dokłada się należytej staranności, aby oferta towarów umieszczona na Platformie www.kodi.abstore.pl jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości, jednakże pomimo takich wysiłków możliwe jest występowanie różnic pomiędzy wyglądem towaru na zdjęciu zamieszczonym na Platformie www.kodi.abstore.pl lub jego opisem, a rzeczywistością, również z przyczyn technicznych lub funkcjonalności urządzeń, którymi Sprzedający lub Klient posługują się przy korzystaniu i obsłudze Platformy www.kodi.abstore.pl. W takim przypadku Klientowi nie przysługują żadne roszczenia i prawa, zwłaszcza z tytułu niezgodności towaru z zamówieniem.

  14. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na sprzętach używanych przez Klienta, jak również za niemożność korzystania z Platformy www.kodi.abstore.pl z powodu awarii, przerw technicznych, braku prądu, itp.

  15. Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży na Platformie www.kodi.abstore.pl są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej. W sprawach Regulaminem nieuregulowanych stosuje się obowiązujące przepisy polskiego prawa, w tym zwłaszcza Kodeksu Cywilnego, z wyłączeniem odrębnych przepisów regulujących sprzedaż konsumencką.

  16. Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów mogących powstać na tle wykonywania postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby Sprzedającego.

  17. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1.05.2020

  18. Zastrzega się prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na Platformie www.kodi.abstore.pl

    Niniejszy regulamin jest regulaminem o którym mowa w art.8 ust.1 pkt1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. DZ.U. Z 2019 r. poz.123 z późn. zm.)